MENU

NAJčITANEJSIE

1 Recepty

Bez múky a cukru! Zdravý banánový chlieb len z piatich ingrediencií

2 Móda | Sex & vztahy

11 dôkazov, že sa do vás zamiloval a myslí to vážne

3 Sex & vztahy

Prvý sex a strata panenstva: Kedy je ten správny čas?

4 Recepty

Zdravé lievance zo špaldovej múky

Vstávanie vám robí obrovský problém? Poradíme, ako na ranný rituál

Vstávanie vám robí obrovský problém? Poradíme, ako na ranný rituál
Foto: pixabay.com

Krása Zaujímavosti Zdravie

Sandra Chabot Weber je poradkyňa wellness a zdravia. Pre dámy na celom svete má niekoľko rád. Nechajme ju rozprávať:

Prvý znak, kedy som si uvedomila, že moje zdravie nie je v poriadku, bolo keď som mala len 15 rokov. Predtým premotivovaná teenegerka s kopou energie som mala zrazu problém sa ráno vytrepať z postele. Budila som sa neskutočne unavená a bola by som urobila čokoľvek, aby som mohla zostať ešte pár minút v posteli.

Takto to pokračovalo roky a držalo ma to ďalej od môjho cieľa, kým som sa chcela stať. Snívala som o tom, že vstanem plná energie a pripravená sa vybrať dobíjať svet.

Na ráne je niečo výnimočné a tí, ktorí sme si to už stihli uvedomiť, z neho čerpáme čo najviac. Ako si naplánujete vaše ráno, je celkom dosť prepojené  s tým, ako si zariadite život. Ak si upgradujete svoje ráno, upgradujete si aj svoj život.

Pre viacerých z nás môže byť odstrašujúce nájsť si o hodinu viac času ráno. Kľúčovým bodom je včleniť si niekoľko zvykov, ktoré vám vyhovujú a vďaka, ktorým máte pocit, že ste produktívna. Nasledujúce tri rady sú tie, na ktoré by ste sa mali zamerať a vďaka nim sa váš život zlepší vo viacerých ohľadoch.

  1. Začnite s troma jednoduchými zvykmi

Foto: pixabay.com
Foto: pixabay.com

Tým, že si zvolíte na začiatok tri jednoduché zvyky, neskôr na nich budete môcť vybudovať ďalšie a ťažšie. Na začiatok som si  urobila dlhý zoznam vecí, ktoré som chcela ráno splniť a zlyhala som. Je oveľa ľahšie zlyhať, ak máte toho priveľa na tanieri. Začnite zľahka. Vyberte si tri veci, o ktorých viete, že ich splníte každý deň.

Čo môžete skúsiť: usteľte si posteľ, dajte si rýchly pozdrav slnku alebo sa inšpirujte s ďalšími zvykmi, ktoré sú spomenuté v ďalšom bode.

  1. Správna výživa je základ

Ráno je jedným z najdôležitejších vecí hydratovať naše telo a dodať mu energiu. Naše telo potrebuje palivo a asi ani vy by ste neodišli na aute s prázdnou nádržou – takže neodíďte z domu bez najedenia sa, predsa vaše telo potrebuje energiu na celý deň. Ťažšie fungujeme, keď naše telo musí čerpať energiu zo svojich zásob. Keď budete dbať ráno, čo si dáte na tanier, uvidíte, že ostatné veci pôjdu ľahšie.

Čo môžete skúsiť: Vypite pohár teplej vody s citrónom, hneď ako sa zobudíte, alebo majte dopredu pripravené raňajky, ktoré zjete hneď, ako prídete do roboty (ak nestíhate).

  1. Urobte z toho posvätnú činnosť

Foto: pixabay.com
Foto: pixabay.com

Vďaka tomu budete môcť čerpať pozitívnu a hojnú energiu, ktorá je pre nás dostupná. Možnosti sú nekonečné, keď si vyhradíte nejaký čas len pre seba, svoje ciele a predstavy. Toto je možnosť, kedy sa môžete zamýšľať nad tým, kam sa chcete dostať a kým sa chcete stať vo vašom živote.

Kým slovo posvätný môže vo vás vyvolať pocit duchovna, vaše zamýšľanie môže byť čisto analytické alebo rozsiahle, ako len chcete. Pre niekoho jednoducho stačí ak si zorganizuje svoj deň vo svojej mysli, iný si to potrebuje lepšie rozobrať a niekde zapísať.

Čo môžete skúsiť: Napíšte si 3 veci, za ktoré ste vďačná a predstavte si a naplánujte si svoj deň.

Komentáre

Top

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Informácie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close